Teljesen figyelmen kívül hagy a Blaha Lujza tér újratervezésével a főváros vezetése egy olyan alapvető várostervezési elgondolást, amely több tízezer ember napi gondját oldaná meg – erre Vitézy Dávid, a Budapest Fejlesztési Központ vezérigazgatója mutatott rá Facebook bejegyzésében. A probléma az, hogy akik a metrótól, a Buda felől érkező buszoktól, vagy a 4-es villamostól tartanak Józsefvároson át Kőbánya felé (28-as, 37-es, 62-es villamos), azoknak állandóan gyalogolniuk kell a végállomásig, és természetesen ez fordított irányban is igaz. Azzal a tervezéssel, amely a Tarlós-korszakban kezdődött, ezt a problémát át lehetett volna hidalni, ráadásul kaput lehetett volna nyitni egy másik terv megvalósulása felé: a Rákóczi úti közlekedés kiépítéséhez Újpalota irányába.
Megkongatta a vészharangot az agrárkamara, ez történik a gazdákkal, ha Ukrajna csatlakozik az EU-hoz
Veszélybe kerülhet a termelők jövője.