Itt az új Mini kütyümániás természetjáróknak

A Mini Broadcastman azoknak készült, akiknek minden körülmények között szüksége van 5G-kapcsolatra.

null

Az új Mini Broadcastman nevű alkotás azoknak a kütyüfüggőknek készült, akiknek minden körülmények között szüksége van 5G-kapcsolatra – írja az Autó-Motor.

A Mini Countryman, az új Mini Broadcastman idén megjelent elődje
Fotó: YouTube/MINI

Kifejezetten azoknak készül a Mini Countrymanből épített Broadcastman modell, akik ki akarnak szakadni ugyan a városi élet forgatagából, azonban a civilizációs buroknak a közepén akarnak maradni, hiszen még a természetben kempingezve is szükségük van az akár Full-HD felbontásban elérhető internetre, ami az 5G-hálózaton keresztül lehetséges. Mivel utóbbi egyelőre csak pontszerűen, jellemzően nagyvárosok belső kerületeiben érhető el, ezért a Broadcastman magával viszi a szükséges telekommunikációs berendezéseket.

Az eredeti cikk, benne az új Miniről készült fotókkal ITT érhető el.

Üdv a klubban! – Mini Cooper teszt

Egy újabb Mini-inkarnáció, amelyik úgy lép be a prémiumkompaktok kategóriájába, hogy bátran felvállalja általánosítás szerint „kockázatos” részleteit. Igen, a Mini kockáztat a Clubmannel, hiszen nem a praktikum és nem is a férőhely témakörére hegyezték ki képességeit. Ahogy a többi testvérmodell, úgy a hatajtós, alsó-középkategóriás Clubman is szembeszegül a szürke trendekkel – itt minden csupa geg, egyedi megoldás, bravúroskodás és feltűnősködés. De ez így van jól.

Mivel a paletta többi tagjához képest feljebb lépett egy kategóriával, nem meglepő, hogy a hossza 27, tengelytávolsága 10, szélessége pedig 9 centiméterrel haladja meg ötajtós testvérmodellje hasonló értékeit.

Elöl mélyen és kényelmesen ülhetünk, a vezetési pozíció patent, a sok-sok műszer, kapcsoló, visszajelző és sajátos formai megoldás okán pedig űrhajókapitánynak érezhetjük magunkat.

Az autó egyébként a BMW 2-es Active és Grand Tourerrel és az X1-essel közös UKL2-es padlólemezen osztozik, ami itt lapos tetővonalú, ugyanakkor a B-oszlop mögött is tágas lábterű kocsiszekrényt hordoz. A függőleges hátfal kétfelé nyíló ajtópárja 360 literes csomagteret tár fel, ami a 40:20:40 arányban osztott hátsó üléssor ledöntésével egészen 1250 literig bővíthető. Utóbbi adat már rendben van, de alaphelyzetben például 60 literrel szűkebb, mint az azonos hosszúságú Peugeot 308 GT poggyásztere.

A cikk ITT olvasható tovább.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.