Kínai járművekre épít a Renault mobilitási szolgáltatója, a Mobilize

Autómegosztó-szolgáltatóként találkozhatnak majd az emberek a Mobilize nevű márkával.

null

A Renault Csoport az autót nem csak értékesíteni akarja az ügyfeleknek, de szolgáltatásként is a rendelkezésükre bocsátja majd, ezt és az ehhez kapcsolódó szolgáltatásokat intézi majd a most megalapított Mobilize márka.

Alapvetően villanyautókkal képzeli el a jövőjét, lesz pár kilométeres utakra kitalált csöppnyi EZ-1, ami gyakorlatilag egy időjárásálló felépítménnyel ellátott Twizy, majd a Kínában gyártott, és autómegosztó-szolgáltatás számára optimalizált kivitelben is készülő Dacia Spring EV következik, a legnagyobb személyautó a szintén Kínából érkező Jiangling GSE, a Renault és a Jiangling vegyesvállalatának terméke. Ezeken felül még egy könnyű haszonjárművet is lehet majd bérelni tőlük hosszabb-rövidebb időtartamokra.

Fotó: Youtube

A Mobilize célja, hogy a jelenlegi átlagos 10%-os kihasználást radikálisan megnöveljék, azaz a lehető legtöbbet fussanak az autók és kevés legyen az állásidő. Az autómegosztás mellett előfizetést és klasszikus részletfizetést is kínál majd az új márka, de használat-alapú díjfizetés is kidolgozás alatt van, és a már meglévő villanyautók felújításával is csökkenteni akarják a környezetterhelést. A Renault úgy számol, hogy tíz év múlva már a csoport forgalmának legalább 20%-át adja majd az új szolgáltatásokra koncentráló Mobilize.

Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!

A 25 éves Harlekin-modellre emlékezik a holland VW-forgalmazó

1995-ben dobták piacra a VW Polo Harlekin limitált szériát, amelyre egy, az aktuális generációból épített autóval emlékezik a holland Volkswagen forgalmazó.

1994-ben dobta piacra a Volkswagen a Polo kisautó harmadik generációját, ami nem csak azzal hozott újat, hogy már ötajtós karosszériával is megvásárolható volt, hanem hogy a korábbitól eltérően szabadon lehetett választani a hajtások és az extrák közül. Az egyszerűség kedvéért a sajtó/kereskedői bemutatóra azt a rendszert találták ki, hogy az egyes csoportokat színekkel jelölték – meghajtás: kék, felszereltség: sárga, opciók: piros, fényezések: zöld –, és húsz olyan autót készítettek a bemutatóra, ahol ezeket a karosszériaelemeket összecserélték.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.