Sokat csiszoltak a negyedik Fabia megjelenésen
Az 1999-es piaci rajt óta több mint 4,5 millió példányt értékesített a Škoda a Fabia kisautóból, amivel az Octavia után ez lett a márka második legnagyobb darabszámban fogyó autója. Ezt a címet megőrzi a típus, még úgy is, hogy az új generációból egyelőre nem lesz karosszéria-választék, csak ötajtós limuzinként lehet majd megvásárolni; a kombi leghamarabb 2022 végén érkezik, addig marad a Kamiq szabadidő-autó, mint praktikusabb alternatíva. Azzal kárpótolja a Fabiához ragaszkodó ügyfeleket a gyár, hogy több autót ad nekik. Az MQB A0 alapra felépített ötajtós hossza 4107 mm, szélessége 1780 mm, magassága 1460 mm, a tengelytávolsága 2564 mm, szélesebb lett az első-hátsó nyomtáv (1525/1509 mm). Az utasok mellett a csomagok is több teret kapnak, alaphelyzetben 380 literes a csomagtér, míg támladöntést követően 1190 literes raktér jön létre. A mérnököknek sikerült a nagyobb karosszéria ellenére nagyjából az előd szintjén tartani a tömeget. Sokat csiszoltak a megjelenésen is, igaz, a részleteket az erős álcázás miatt még nem láthatjuk, de élesebb és lendületesebb vonalvezetést és látványosabb LED-es világítást ígérnek.