A németek is megkezdik a tüzelőanyag-cellás technológia közúti tesztelését

A hathengeres modellek tudását ígérik a 374 lóerős csúcsteljesítményű villanymotoros szabadidő-autónak.

null

A BMW X5-ös karosszériájába építve kezdi meg a Toyotával közösen fejlesztett tüzelőanyag-cellás technológia közúti tesztelését a BMW. A németek a japánok által gyártott 170 LE teljesítményű tüzelőanyag-cellát veszik át, de a saját pufferakkumulátort és 374 lóerő csúcsteljesítményű hajtómotort használnak.

A BMW is megkezdi a tüzelőanyag-cellás technológia közúti tesztelését
Fotó: Flickr

Hatótávolságot nem közöltek, csak annyit, hogy két tartályban összesen hat kilogramm hidrogént tud magával vinni az autó 700 bar-os nyomáson, a tankolás folyamata három-négy percet vesz igénybe. A BMW egyébként 2022 végén kezdi meg kis szériában az i Hydrogen NEXT nevű tüzelőanyag-cellás típusának sorozatgyártását, abban használják majd a most tesztelt technikát.

Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!

Még több pénzt költhetnek extrákra az AMG GT 4 doort vásárlók

A modellfrissítésnél a leginkább az elérhető extrák és különleges változatok számát növelték, az igazi nagy durranásra még várni kell egy keveset.

Még több pénzt költhetnek majd el extra felszerelésekre a Mercedes-AMG GT 4 door kupé vásárlói, a gyári megfogalmazás szerint az eddiginél nagyobb teret biztosítanak az egyedi jármű kialakításához.

Több könnyűfém felni, több karosszériaszín és több belső hangulat közül lehet választani, a motorkínálatban – még – nincs változás, tehát a 800 lóerőt meghaladó rendszerteljesítményű plug-in hibrid modellre várni kell egy keveset. Addig a hathengeres modellekhez felár ellenében kérhető a nyolchengeresek megjelenése, beleértve a pirosra festett féknyergeket.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.