Futóműben fejlődött a sportos kisautó

Áthangolt felfüggesztéssel és jobb hangaláfestéssel növelték meg a kompakt BMW legforróbb változatának vezetési élményét.

null

Fiatal modell még a keresztmotoros BMW 1-es sorozat, ezért még várni kell a modellfrissítésére, de a mérnökök azért megtalálták a módját annak, hogy az M135i xDrive csúcsmodell vezetési élményét megnöveljék. Az áthangolt felfüggesztéssel és kormányzással pontosabb visszajelzéseket kap a sofőr, és ezzel párhuzamosan a hangélményt is megnövelték.

BMW M135i xDrive
Fotó: YouTube

Megnövelték az első kerekek dőlését, így azok több keresztirányú erőt képesek átvinni, az első lengőkart immár hidraulikus szilent köti be a karosszériához, a hátsó futómű rögzítését is módosították, a rugók és lengéscsillapítók hangolása megváltozott – mindezek a változások kisebb karosszéria oldaldőlést és precízebb reakciókat eredményeznek. A hangélményt úgy javították, hogy a digitális zajaláfestést már nem a motorhoz, hanem a gázpedálhoz kötik, azaz a lábmozdulatra rögtön jön a felerősített hang. A lipcsei üzem fényezőüzemének fejlesztése jóvoltából már egyedi Individual fényezések rendelésére is van lehetőség, például olyanra, mint a képeken látható nem metál-finisű Sao Paolo Yellow.

Az eredeti cikk IDE kattintva érhető el.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.