A márkakereskedések 40 százaléka nem lát üzletet ebben a villanyautóban

Egy lépéssel közelebb került a sorozatgyártáshoz a GM Ultium alapjára felépített Cadillac szabadidő-autó.

null

Az Egyesült Államokban a General Motors választás elé állította a Cadillac márkakereskedőket: vagy felkészülnek az elektromos átállásra (új szerszámok beszerzése, szerelők továbbképzése, töltőberendezések telepítése), vagy visszaadják a márkát; 

a partnerek 40%-a szerint egyszerűen nem éri meg a becslések szerint 200-500 000 dolláros beruházás, és hagyta, hogy a GM kivásárolja őket a meglévő szerződésükből, ez állítólag 274 millió dollárba került. 

Amíg 2021 elején még 875 Cadillac márkakereskedés volt USA-szerte, mára ez a szám 560-ra csökkent – ez még mindig duplája annak, amit a Lexus, a BMW vagy épp a Mercedes-Benz tart fenn.

 

Közben a Cadillac arról ad hírt, hogy már több mint 80%-ban készen van az autó fejlesztése, azaz nincs olyan alrendszer, ami nincs legalább ilyen készültségi szinten, és többet már véglegesítettek is.

Most indul meg a fejlesztés végső fázisa, amikor már tényleg az utolsó finomításokat végzik a konstrukción, mielőtt 2022 tavaszán megindul a sorozatgyártás. 

Első közben csak Debut Edition-ként lesz megvásárolható a Cadillac Lyriq, 100,4 kWh kapacitású akkumulátorral és 340 lóerős hátsó hajtómotorral – később lesz összkerékhajtású változat is.

Az eredeti cikket ITT érheti el. 

Borítókép:  Cadillac Lyriq (Fotó: YouTube/Képernyőfotó)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.