Egy nagyra nőtt kisautó

A trendek helyett ismét a praktikumra fókuszálva született a fejlett technológiával és ötletes megoldásokkal telezsúfolt negyedik Fabia generáció.

null

Aki megnézi, hogyan terveznek autót a Volkswagen cseh leányvállalatánál, joggal teszi fel a kérdést, mások miért nem ugyanígy csinálják? Mivel nem vagyunk egyformák, nem tetszhet mindenkinek ugyanaz, arról viszont meg vagyunk győződve, hogy aki racionálisan választ, a Fabia negyedik generációjával is maradéktalanul elégedett lesz – olvasható az Autó-Motor cikkében.

Fotó: YouTube

Ami a formatervet illeti, egy klasszikus evolúciót láthatunk, az új modellt erős szálak fűzik az 1999-ben debütált elsőhöz. A jelenlegi vetélytársakhoz viszonyítva konzervatív, mégis minden eddiginél látványosabb a részben vagy felárért teljesen LED-es lámpákkal és bátor törésvonalakkal feldobott, arányos forma, amely komolysága mellett megőrzött kisautós karakterével ügyesen leplezi, hogy már olyan nagyra nőtt, mint a két évtizeddel ezelőtti kompaktok. Sőt, 2564 mm-es tengelytávjával 52 mm-t rálicitál az Octavia első generációjára!

A Škodánál már hagyomány, hogy centik és literek tekintetében felülmúlják a kategóriatársakat, az utastér helykínálatát és a csomagtartó 380 literes űrtartalmát tekintve is a jelenleg már az MQB A0 platformra épülő Fabia a legjobb a B szegmensben. 

A típus kedvelői számára rossz hír, hogy kombit ezúttal nem terveznek, a magyarázat a szintén ezt a műszaki hátteret használó Kamiq és Scala megléte a kínálatban.

A teljes cikket ITT olvashatja tovább.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.