Két új taggal bővül a francia versenyautók családja

2021 történelmi év volt a gyártó számára, hiszen beléptek a Forma-1-be, és még a Magyar Nagydíjat is megnyerték.

null

A 2017-ben bemutatott középmotoros Alpine A110 mellett a jövőben A110 GT és A110 S modellek alkotják az állandó választékot – olvasható az Autó-Motor cikkében.

 

Hamarosan az Alpine márkánál is megkezdődik az elektromos átállás, de addig még van egy kis idő, úgyhogy a 2017-ben bemutatott far-középmotoros kupéját rázta gatyába a francia márka. Amíg korábban volt az alapmodell, amely mellett limitált szériákat kínáltak, mostantól kezdve már egyszerű felszereltségekké alakultak utóbbiak, A110 GT és A110 S néven.

 

„2021 történelmi év az Alpine számára: belépett a Forma-1-be, megnyerte a Magyar Nagydíjat, és elindította az Endurance-programot is a csúcskategóriában. Az új A110-es kínálatot is ezek a sikerek inspirálták: frissebbek lettek az új autók, a teljesítmény terén tovább emelték a tétet, de ezen túl is megtestesít mindent, amire a motorsportban törekszünk” – nyilatkozta Laurent Rossi, az Alpine vezérigazgatója.

Az igazi újdonságot az A110 S jelenti, amelynél a vezetési élmény volt a fő szempont. Sok időt töltött légcsatornában ez a változat, első Alpine-ként ez kap gyári hátsó szárnyat, Sabelt kagylóülésekben foglalhatnak helyet az utasok. Ez a kivitel mindenből a legjobbat kapja, tehát az 1,8-as turbómotor 300 lóerős, az 1102 kg-os saját tömeg mellett ez 4,2 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást ígér. A 18 colos felnikre 215/40 és 245/40 méretű Michelin Pilot Sport 4 abroncsokat szerelnek, a Brembo fékrendszer 320 mm-es tárcsákat használ, a féknyergek narancssárgák.

A teljes cikk ITT olvasható.

Borítókép: Youtube.com/Alpine

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.