Ázsiában forgalmazzák a Toyota Raize és Daihatsu Rocky néven árult kiskategóriás szabadidő-autót, amely a modellfrissítés keretében hatótávnövelős elektromos hajtást kapott, azaz olyan rendszert, amelynél a kerekeket csak villanymotor (106 LE/180 Nm) hajtja, az akkumulátort pedig egy 1,2 literes háromhengeres szívómotor táplálja, tölteni csak benzinnel lehet az autót. Az e-Smart Hybrid névre keresztelt hajtásnál egypedálos vezetésre is lehetőség van, azaz a gázpedálról lelépve egészen megállásig lassul az autó. A szabványos teszten 3,6 l/100 km fogyasztást mértek ennek a modellváltozatnak.
A Toyota Raize és Daihatsu Rocky egyébként 1,2 literes szívómotorral (elsőkerékhajtás) vagy 1,0literes turbómotorral (összkerékhajtás) és az új e-Smart Hybrid (elsőkerékhajtás) motorokkal készül, a benzinesek fokozatmentes automatikus váltót kapnak szériában. Az E-Smart Hybridnél egyedi felszereltség az 1500 W kimenő teljesítményű konnektor (100 V), amelynek segítségével az autó áramfejlesztőként is használható.
Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!