Nem merik közútra engedni ezt a villanymotoros pickupot

Két villanymotorral is csak 57 lóerőt tud, így az Egyesült Államokban inkább munkaeszközként forgalmazzák.

null

Noha manapság alig van olyan hét, hogy egy startup vagy épp meglévő autógyártó ne jelentene be villanymotoros pickupot az USA-ban, a Kandi America nevű kínai járműveket forgalmazó vállalkozás nem mer belépni ebbe a versenybe, és a K32 néven forgalmazott járművét közúti használatra nem alkalmas járműként forgalmazza. Egyszerűen nem elég ütős a technika ahhoz, hogy ki merjék engedni a forgalomba az autót – olvasható az Autó-Motor cikkében.

 

Két hajtómotorral valósítják meg az összkerékhajtást, de a rendszerteljesítmény mindössze 

57 lóerő, miközben a saját tömeg 1855 kg – a csúcssebesség 104 km/óra.

Ehhez hozzájön, hogy a 26 999 dolláros alapáron mindössze 20,7 kWh kapacitású akkumulátort adnak, amivel 96 km az elméleti hatótávolság, az 50 kWh kapacitású teleppel már 241 km-es hatótávolság ígérnek – 34 499 dolláros indulóáron.

A Kandi K32-es két légzsákot és blokkolásgátlót kínál, tehát az elektromos hajtás kis teljesítménye mellett a közúti járművekre vonatkozó előírások teljesítéséhez szükséges felszerelések hiánya is hozzájárulhatott ahhoz, hogy UTV-ként forgalmazzák a típust az USA-ban.


Borítókép: Youtube.com/Kandi America

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.