Sportos befejezést kapott a németek villanyautója

A Volkswagen ID.4-es testvérmodellje az ID.5 névre hallgató kupé, amely lendületesebb tetővonallal rendelkezik.

null

Mivel a vásárlók szabadidő-autókra vágynak, a Volkswagen villanyautók terén is utóbbiaknak próbálnak kedveskedni egy újabb ajánlattal. A B oszlopig bezárólag már ismerhetjük az újdonságot, csak utána van némi eltérés az ID.5 esetén azzal, hogy hamarabb fordul lefelé a tetővonal, így a hátsó szélvédő is laposabb szögben áll.

Fotó: Flickr

Meglepő módon az ID.5 csomagtere alaphelyzetben még tágasabb is annál, amit az ID.4 nyújt, hiszen magasabban van a kalaptartó, így alatta 543 helyett 549 literes tér várja a poggyászt, támladöntés után változik a helyzet, hiszen nem olyan dobozforma a tér, aminek a térfogata 1575 helyett „csak” 1561 liter – igaz, ez a különbség elhanyagolható.

Fotó: Flickr

A Volkswagen ID.5-öst csak a 77 kWh kapacitású akkumulátorral adják, így az alapváltozata is legalább 174 lóerős hajtómotort kap a hátsó tengelyre, ehelyett lehet kérni 204 lóerős hajtómotort, és már kezdettől fogva elérhető lesz a kétmotoros, összkerékhajtású, 299 lóerő rendszerteljesítményű GTX változat. Ez a legfürgébb (0-100 km/óra 6,3 másodperc), de a legkisebb hatótávolságú is (480 km).

Az eredeti cikket IDE kattintva olvasatják!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.