Önhordó karosszériára váltott a japán gyártó családi autója

Az Innova egyterű legújabb változata már nem alvázas felépítésű, hanem a TNGA önhordó alapon valósították meg.

null

Indonéziában debütált a Toyota Innova legújabb generációja, a Zenix utónevű modell, amely elődjével ellentétben már nem alvázas felépítésű, hanem az önhordó TNGA-alapra épül. A rend kedvéért megnövelték a karosszéria méreteit is (hossz és szélesség +20 mm, tengelytávolság +100 mm), tehát sokkal tágasabb lett az utastér, miközben maradt a rossz utak miatt fontos 185 mm-es hasmagasság.

7 vagy 8 személyes belső elrendezés választható, és egyelőre marad az analóg órákat használó műszeregység, felszereltségtől függően 9 vagy 10 colos lehet a központi érintőképernyő, a csúcsmodellnél kerül 1-1 10 colos érintőképernyő az első ülések támlájára is. 

Alapesetben 2,0 literes benzinmotorral (174 LE) és fokozatmentes automatikus váltóval adják a Toyota Innova Zenix-et,

újdonság, hogy az új műszaki alap jóvoltából immár öntöltő hibrid hajtás is elérhető, a 2,0 literes szívómotort használó rendszer 186 lóerős.

Elsőként Indonéziában a Toyota Astra Motor kezdi gyártani az Innova Zenix-et, majd nem sokkal később Indiában is piacra dobják azt, ahol a Toyota Bharat kínálatát Innova Hycross néven gazdagítja majd az egyterű.

Az eredeti cikk ITT olvasható.

Borítókép: Képernyőfelvétel (Forrás: Youtube/ToyotaIndonesia)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.