Új szintet lép a minimalizmus: az egyszerű, letisztult formák maradnak, ám új árnyalatokkal színeződik meg ez a lakberendezési irányvonal – írja egyik friss cikkében a Lakáskultúra Online.
Új szintet lép a minimalizmus: az egyszerű, letisztult formák maradnak, ám új árnyalatokkal színeződik meg ez a lakberendezési irányvonal – írja egyik friss cikkében a Lakáskultúra Online.
2020 egy dolgot biztosan megtanított mindannyiunknak: nagyon fontos, hogy az otthonunkban jól érezzük magunkat. Ezt a gondolatot viszik tovább a Sherwin-Williams festékgyártó cég által meghatározott 2021-et meghatározó trendárnyalatok is: palettáiban szinte kivétel nélkül a lágy és melegséget közvetítő földszínek kaptak hangsúlyt – elég csak az általuk az év színének megnevezett Urbane Bronze-ra vetni egy pillantást.
Ez alapján ideje másképp gondolni bizonyos lakberendezési trendekre is, köztük a minimalizmusra: a kevesebb valóban több marad, ám a természetes és meleg árnyalatok mentén.
Mindebben a ’70-es éveket idéző árnyalatok fognak segíteni, mint a lágy terrakotta, a természetet idéző mohazöld, a meleg okkersárga vagy a fehér felmelegített árnyalatai. A barna vagy a gyömbérszín a fehérrel kombinálva csodálatosan nyugodt és stílusos hangulatot teremt.
A natúr, természetközeli elemek, anyagok alapdarabjai a meleg minimalizmusnak. Törekedjünk a jó minőségű anyagok használatára: a pamutból, a tömörfából vagy a bőrből készült bútorok, kiegészítők időtálló és örök darabok.
A legegyszerűbben a textilek lecserélésével formálhatjuk át otthonunkat. Törekedjünk a meleg, természetes színekre! Attól függően, hogy mennyire világos a helyiség, amit átalakítunk, legyenek az árnyalatok sötétek vagy világosak.
És hogy milyen kerámiákat érdemes elhelyezni a polcokon, illetve milyen színekkel érdemes felfrissíteni otthonunk falait, kiderül a Lakáskultúra oldal cikkéből, melynek teljes tartalma IDE kattintva érhető el.
A kényelmet és a nyugalmat hirdeti a 2021-es év trendszíne
A Sherwin-Williams festékgyártó cég által 2021 vezető árnyalatának megnevezett Urbane Bronze a kényelmet és a nyugalmat hirdeti. Ez a meleg, szürkébe hajló gazdag és mély árnyalat a vállalat közleménye szerint – akár beltérre, akár kültérre választjuk – abszolút partner a kényelem és az otthonosság érzetének megteremtésében.
– Az otthonunk jelenti most számunkra a végső menedékhelyet a világtól, a színek pedig ennek kialakításához nyújtanak egyszerű és hatékony eszközt – mondta el Sue Wadden, a vállalat színmarketing-igazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.