Ezekkel a színekkel adhatjuk el hamarabb a lakásunk

Bizonyos árnyalatokkal optikailag rengeteget javíthatunk az eladni kívánt otthonunk térérzetén, világosabbnak láttathatjuk, ezáltal pedig a potenciális vevő szeme is hamarabb megakadhat rajta – olvasható a Lakáskultúra cikkében.

null

A lakás eladásra való felkészítését összefoglaló fogalom a home staging, amelybe a takarítástól kezdve a pakoláson át az ingatlan személytelenítéséig minden beletartozik. A cél minden esetben egy: kiemelni a lakás előnyeit, hívogatóvá, otthonossá, ezáltal pedig kelendőbbé tenni azt az ingatlanpiacon.

A színek ereje

A home staging egyik legfontosabb szegmense a megfelelő színek használata. Fontos, hogy mindig a legvilágosabbnak, a legtágasabbnak láttassuk az ingatlant, hiszen az ezáltal fogja leginkább elnyerni a vevők tetszését.

Legegyszerűbben mindezt úgy érhetjük el, ha világos, semleges színeket alkalmazunk a nagyobb felületeken, mint amilyenek többek között a falak, a burkolatok, a beépített konyhabútor, stb.

Milyen színt válasszunk – és milyet ne?

Fontos, hogy a falak ne hófehérek legyenek, mert az túl steril, “kórház” hatást kelt. Helyette részesítsük előnyben a tört árnyalatát, avagy a pasztell szürkét és a krémszínt, amelyekkel szintén hasonlóan kellemes hatást érhetünk el.

A bútorok tekintetében se menjünk el a harsányabb tónusok felé! Törekedjünk arra, hogy inkább egy semleges hátteret adjanak, amit színes, a lakás stílusához illő dekorációval fel tudunk dobni. A dekoráció könnyen cserélhető, a beépített vagy nagy méretű bútorok azonban nem. Ha ezek színeként túl megosztóakat választunk (mint mondjuk egy robusztus fekete, egy vibráló narancssárga vagy egy élénk piros), az szűkíti azoknak a számát, akik ízlésének megfelelhet a lakásunk.

Borítókép: PEXELS

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.