Az online jelenlét ma már nélkülözhetetlen annak érdekében, hogy a kínált termékek és szolgáltatások biztosan elérjenek az érdeklődőkhöz. Ahhoz azonban, hogy egy weboldal valóban előkelő helyet foglaljon el a Google találati listáján, és egyúttal a látogatók számára is hasznos információkkal bírjon, nélkülözhetetlen a megfelelő tartalom készítése. A PR cikkek ebben igyekeznek hasznos segítőtársként szerepelni. A keresőoptimalizálás elengedhetetlen elemei.
A keresőoptimalizálásban már csak azért is helyeződik kiemelt hangsúly a PR cikkekre többek között, mert hatékony kommunikációs eszköznek számítanak, és ugyanakkor az érdeklődők számára is megoldást kínálnak problémáikra.

Fotó: Pexels
A jó PR cikkek profi kezek között születnek
Igen, a PR cikk írása nagymértékben elősegíti azt, hogy közvetlen formában tájékozódhassanak az emberek. A mai kor vásárlója a megszokott hirdetési formákat kifejezetten kerüli, viszont egy jól megírt tartalom kapcsán inkább kattint az érintett weboldalra. Ehhez természetesen az is szükséges, hogy a PR cikkek hozzáértő szövegíró kezei között szülessenek, és a megfelelő sajtókapcsolatok birtokában valóban ismert, látogatott weboldalakon jelenjenek meg.
Információ és olvashatóság
S hogy milyen egy igazán jól megírt PR cikk?
A lényeg még ma is az informatív jellegen van. Az olvasó hasznos információkhoz szeretne jutni, és objektív megközelítésből tenné ezt. Az olvasmányos cikkek nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy a látogató ne vesszen el a statisztikai adatok és a számára érdektelen, semmitmondó mondatok sokaságában. A szórakozás és a tájékozódás egyszerre kell, hogy megvalósuljanak a PR cikkek esetében.
A teljes cikket ITT olvashatja el.
A csináld magad ékszerektől a félmilliárdos bizniszig
Ki gondolná, hogy kézműves játékokkal és üvegékszerekkel indulva ekkora üzletet lehet lebonyolítani?
Keresőoptimalizálás, online fizetési rendszerek, programozás – ilyesmivel kapcsolatban semmi tapasztalata nem volt az alapítóknak. Bár nem konyítottak a webes piachoz, ráadásul még írott üzleti tervük sem volt, de hittek a sikerben, és a szerény kétmillió forintos megtakarításukkal együtt fejest ugrottak a bizniszbe. Meghívókat kezdtek írni, felkeresték Bori vásáros ismerőseit, és tematikus oldalakon kézműves alkotók után kutattak, akik majd az oldal indulása előtt fejenként minimum húsz színvonalas terméket feltöltenek a portálra.
Korábbi cikkünket ITT olvashatja el.