PR cikkek és keresőoptimalizálás – a látogatottság alapkellékei

Az online tartalmak ismertségéhez elengedhetetlen manapság a keresőoptimalizálás és az igényes PR tartalom.

Forrás: MW2020. 10. 12. 12:42
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az online jelenlét ma már nélkülözhetetlen annak érdekében, hogy a kínált termékek és szolgáltatások biztosan elérjenek az érdeklődőkhöz. Ahhoz azonban, hogy egy weboldal valóban előkelő helyet foglaljon el a Google találati listáján, és egyúttal a látogatók számára is hasznos információkkal bírjon, nélkülözhetetlen a megfelelő tartalom készítése. A PR cikkek ebben igyekeznek hasznos segítőtársként szerepelni. A keresőoptimalizálás elengedhetetlen elemei.

A keresőoptimalizálásban már csak azért is helyeződik kiemelt hangsúly a PR cikkekre többek között, mert hatékony kommunikációs eszköznek számítanak, és ugyanakkor az érdeklődők számára is megoldást kínálnak problémáikra.

Az tartós online nézettség elengedhetetlen kelléke a keresőoptimalizált tartalom megosztás
Fotó: Pexels

A jó PR cikkek profi kezek között születnek

Igen, a PR cikk írása nagymértékben elősegíti azt, hogy közvetlen formában tájékozódhassanak az emberek. A mai kor vásárlója a megszokott hirdetési formákat kifejezetten kerüli, viszont egy jól megírt tartalom kapcsán inkább kattint az érintett weboldalra. Ehhez természetesen az is szükséges, hogy a PR cikkek hozzáértő szövegíró kezei között szülessenek, és a megfelelő sajtókapcsolatok birtokában valóban ismert, látogatott weboldalakon jelenjenek meg.

Információ és olvashatóság

S hogy milyen egy igazán jól megírt PR cikk?

A lényeg még ma is az informatív jellegen van. Az olvasó hasznos információkhoz szeretne jutni, és objektív megközelítésből tenné ezt. Az olvasmányos cikkek nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy a látogató ne vesszen el a statisztikai adatok és a számára érdektelen, semmitmondó mondatok sokaságában. A szórakozás és a tájékozódás egyszerre kell, hogy megvalósuljanak a PR cikkek esetében.

A teljes cikket ITT olvashatja el.

A csináld magad ékszerektől a félmilliárdos bizniszig

Ki gondolná, hogy kézműves játékokkal és üvegékszerekkel indulva ekkora üzletet lehet lebonyolítani?

Keresőoptimalizálás, online fizetési rendszerek, programozás – ilyesmivel kapcsolatban semmi tapasztalata nem volt az alapítóknak. Bár nem konyítottak a webes piachoz, ráadásul még írott üzleti tervük sem volt, de hittek a sikerben, és a szerény kétmillió forintos megtakarításukkal együtt fejest ugrottak a bizniszbe. Meghívókat kezdtek írni, felkeresték Bori vásáros ismerőseit, és tematikus oldalakon kézműves alkotók után kutattak, akik majd az oldal indulása előtt fejenként minimum húsz színvonalas terméket feltöltenek a portálra.

Korábbi cikkünket ITT olvashatja el.

 

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.