Az Apple a napokban hozta nyilvánosságra, hogy az emberek az elmúlt ünnepi szezon alatt megint rekordösszeget költöttek el alkalmazásokra és szolgáltatásokra az App Store alkalmazásboltjában.
Az adatok alapján az ünnepi szezon alatt a felhasználók 1,8 milliárd dollárt hagytak ott az App Store-ban, ebből 514 millió dollárt csak január 1-jén költöttek el. Az appok mellett itt előfizetéses szolgáltatásokról is szó van. Az Apple néhány éve álmodta meg azt a stratégiát, amely az in-app vásárlásokon túlmenően havi díjat szolgáltatásokon keresztül dagasztja tovább a bevételeket, ennek jegyében fut most például az Apple Music, News, Books, TV+, Fitness+ szolgáltatás is.

Fotó: Flickr
Eközben az Apple Pay mobilfizetési szolgáltatás az amerikai, brit és ausztrál boltok 90, 85 és 99 százalékában már használható. Kiderült az is, hogy az Apple Books havi szinten több mint 90 millió aktív felhasználóval rendelkezik, az Apple Arcade-ben pedig több mint 140 játék érhető már el. Az Apple Podcasts pedig több mint 175 országban és több mint 100 nyelven működik jelenleg. Az App Store-on keresztül annak 2008-as indítása óta több mint 200 milliárd dollárt kerestek a fejlesztők.
Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!
Applikációval segítik a környezetbarát tisztítószerek kiválasztását
Mobiltelefonos applikációt készített a Tudatos Vásárlók Egyesülete, hogy segítse a vásárlókat a környezetbarát tisztítószerek kiválasztásában.
Az ingyenesen elérhető alkalmazás hat termékkörben – például mosogató- és mosószerek, fürdőszobai és általános tisztítószerek – csaknem 700 tisztítószert tartalmaz – mondta az egyesület elnöke csütörtökön Budapesten.
Gulyás Emese hozzátette, az applikáció a lakosság számára már elérhető, a csütörtök reggeli adatok szerint a letöltések száma 2500-nál jár, és várakozásaik szerint eléri majd a 10 ezres nagyságrendet is.
Közölte, az applikáció megvalósítását az Európai Unió LIFE alapja támogatta, az Agrárminisztérium társfinanszírozásával.