A Xiaomi bejelentette legújabb, „One Billion Views” című rövidfilmjének megjelenését, melynek főszereplője az ismert tech influenszer, Arun Maini, más néven „MrWhoseTheBoss”. Az influenszer rövidfilmjét a Xiaomi filmfesztiváljának megrendezése kapcsán mutatták be. A fesztivál augusztus 31-én 14 órakor megkezdődött.
A „One Billion Views” című rövidfilmben Arun arról beszél, hogyan vált elismert technológiai influenszerré az elmúlt tíz évben, és arról a mérföldkő jelentőségű pillanatról is, amikor a YouTube-csatornája elérte az egymilliárdos nézettséget.
A fesztivál témájához – „Az új normális” – igazodva Arun a változó alkotói környezetről is kifejti a nézeteit: a kezdeti időszak és a videós tartalomkészítés kihívásain keresztül mutatja be, hol tart most az okostelefon-technológia, amely ma már minden felhasználó számára lehetővé teszi, hogy minden eddiginél könnyebben hozzon létre és osszon meg tartalmakat az eszközeiről. A filmet teljes egészében Xiaomi okostelefonnal rögzítette.
Ha az elején, tíz évvel ezelőtt valaki azt mondja nekem, hogy ilyen messze fogok jutni, kinevettem volna. Sok minden változott, amióta elkezdtem, többek között volt egy globális világjárvány. Ám minden nehézség ellenére ennek az időszaknak az egyik pozitívuma az volt, hogy elhozta a tartalomkészítők reneszánszát. Ezt nemcsak az otthonaikba bezárkózó emberek új tartalmak iránti igénye váltotta ki, hanem az is, hogy a zsebünkben lévő okostelefonnal könnyedén készíthetünk tartalmakat
– mondta Arun.
Azt, hogy a tartalomkészítés mennyire egyszerűvé és mindenki számára elérhetővé vált manapság, az mutatja a legjobban, hogy magát a rövidfilmet is teljes egészében a Xiaomi Mi 11 Ultra prémium kategóriás okostelefonjával forgatták.
A teljes cikk ITT olvasható el.
Borítókép: YouTube/Xiaomi