Már nem divat az okoskarkötő, csak az okosóra

A Canalys elemzőcég szerint a második negyedévben is nőtt a viselhető eszközök piaca, köszönhetően az okosórák iránti keresletnek – olvasható az Origó cikkében.

Forrás: ORIGO2021. 09. 08. 8:20
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Folyamatosan növekszik a viselhető eszközök piaca, azonban a kategórián belül érezhető változások történnek. A Canalys elemzőcég adatai is azt mutatják, hogy az utóbbi időben az okoskarkötők már nem olyan keresettek, az okosórák viszont annál inkább.

A második negyedév összesen 5,6 százalékos növekedést hozott, miközben az okoskarkötők eladásai 23,8 százalékot zuhantak. A csökkenést felülírta azonban, hogy az okosórák eladásai 37,9 százalékkal emelkedtek éves szinten, a globális eladások 62 százalékát kitéve.

Az okosórákat nézve az Apple továbbra is piacvezető 31,1 százalékos részesedéssel és éves 29,4 százalékos növekedéssel. 

A Huawei és a Garmin 9 és 7,6 százalékon állnak.

A teljes viselhető eszközpiacot nézve a Mi Band 6 miatt már a Xiaomi a piacvezető, 19,6 százalékos összesítéssel, éves 2,6 százalékos növekedéssel. Az Apple 29,4 százalékos növekedés mellett 19,3 százalékon áll, a Huawei 53,9 százalékos zuhanás után még a harmadik.

Az eredeti cikk IDE kattintva érhető el.

Borítókép: Pexels

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.