Hibás frissítések miatt nem indulnak a gyártó számítógépei

Asztali és hordozható számítógépek tulajdonosaival is kibabrált a gyártó – olvasható az Origo cikkében.

Forrás: ORIGO2021. 12. 22. 12:49
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kéretlen karácsonyi meglepetéssel szolgált egyes asztali gépeit és notebookjait megvettek számára a Dell, a számítógépükre előtelepített SupportAssist által rájuk tukmált alaplapi BIOS-frissítés telepítése után egy vagy több súlyos gonddal szembesülhetnek. A konkrétan tapasztalt anomáliák változóak, az eddigi beszámolók javarészt kék és fekete halál képernyőket, el nem induló Windowst, áram nélkül maradó USB-s perifériákat emlegettek. Van olyan panaszos is, akinek a bekapcsológomb pár másodpercnyi világítását leszámítva semmi sem történik a noteszgépén.

A jelenlegi hírek szerint a hiba biztosan érinti a Latitude 5320 / 5520 laptopokat, az Inspiron 5680 notebookot, továbbá az Alienware Aurora R8 asztali számítógépet. Hírünk írásáig a Dell nem reagált a panaszokra, ám egyes érintett vevők képesek voltak megoldani a gondokat az előző BIOS-verzióra való visszaállással. A Dell webhelyén van útmutató erről, ám ez magyar nyelven sajnos érhető el.

Esélyes, hogy a problémák által érintett ügyfelek java kénytelen lesz hozzáértő személy vagy szerviz segítségét igénybe venni.

A teljes cikket ITT olvashatja tovább. 

Borítókép: Illusztráció (Fotó: Pexels)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.