Napokkal a japán KDDI precedens nélküli üzemzavarát követően helyi idő szerint péntek kora reggel elesett Kanada legnagyobb távközlési cége: az ország látszólag egész területén leállt a Rogers mobilszolgáltatása, vezetékestelefon-szolgáltatása, továbbá vezetékesinternet-szolgáltatása. A cég előfizetői számai alapján tízmilliónál is több ügyfelet érinthetett a totális összeomlás.
A vállalat természetesen nagy erőkkel kezdett dolgozni a hiba megoldásán, szombat reggelre pedig látszólag sikerült életre keltenie szolgáltatásai java részét. Az üzemzavar a nyilvánvaló kommunikációs nehézségek mellett egyes esetekben lehetetlenné tette a segélyhívások indítását, a bankkártyás fizetést, továbbá a bankkártyás készpénzfelvételt.
További Digitália híreink
A teljes cikket ITT olvashatja tovább.
Borítókép: Illusztráció (Forrás: Pexels)
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en