A luxuskocsik trónján a svéd autógyártó

Sikeres évet zárt tavaly a Volvo Car Corporation: gépkocsieladásait minden értékesítési régióban növelte – közölte szerdán a Volvo az MTI-vel.

WL
2012. 01. 11. 13:47
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Volvo Car Corporation 2011-ben 449 255 autót értékesített világszerte, 20,3 százalékkal többet a 2010-es 373 525-nél. A növekedési ütem a luxuskategóriában a legmagasabbnak számít a világon.

A legnagyobb mértékű növekedést, 54,4 százalékosat, a Volvo Kínában érte el, ahol 47 140 autót értékesített 30 522 után. Az észak-amerikai eladások 22,5 százalékkal nőttek, Európában pedig 13,1 százalékkal.

A Volvo piaci részesedése minden értékesítési régióban emelkedett tavaly.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.