A luxuskocsik trónján a svéd autógyártó

Sikeres évet zárt tavaly a Volvo Car Corporation: gépkocsieladásait minden értékesítési régióban növelte – közölte szerdán a Volvo az MTI-vel.

WL
2012. 01. 11. 13:47
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Volvo Car Corporation 2011-ben 449 255 autót értékesített világszerte, 20,3 százalékkal többet a 2010-es 373 525-nél. A növekedési ütem a luxuskategóriában a legmagasabbnak számít a világon.

A legnagyobb mértékű növekedést, 54,4 százalékosat, a Volvo Kínában érte el, ahol 47 140 autót értékesített 30 522 után. Az észak-amerikai eladások 22,5 százalékkal nőttek, Európában pedig 13,1 százalékkal.

A Volvo piaci részesedése minden értékesítési régióban emelkedett tavaly.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.