Világhódító útra indul a Cadillac

A General Motors (GM) a Chevrolet márka után megkezdi a Cadillac világpiaci bevezetését is, az Opel márka értékesítését pedig a telített európai piacra korlátozza.

WL
2012. 01. 10. 11:04
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

„Az Opel regionális márka marad, tisztán európai fókusszal„ – jelentette ki a GM marketingigazgatója, Joel Ewanick a Detroiti Autószalonon.

Ez azonban nem jelenti azt, hogy az Opel márkát nem lehet értékesíteni Európán kívül. Az Opelt jelenleg is értékesítik – bár viszonylag kis darabszámban – Kínában, Chilében, Ausztráliában és Izraelben. Sokan viszont ebben látják az okát annak, hogy az Opel nem képes kilábalni a veszteségből.

A GM világszerte értékesíti a Chevrolet márkát. A Chevrolet 2011 első tizenegy hónapjában 1,3 százalékos részesedést ért el Európában, míg az Opel az európai ACEA autóipari szervezet adatai szerint 7,3 százalékos részesedésre tett szert.

Az elkövetkező években a GM a Cadillac márkát is bevezeti a luxus szegmensben, először a kínai, majd az európai piacon. Ebben a törekvésében kulcsszerepet szán a 3-as BMW, az Audi A4 és a Mercedes C osztály kategóriájába tartozó „kis Cadillac” modellnek, az ATS-nek.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.