„Az Opel regionális márka marad, tisztán európai fókusszal„ – jelentette ki a GM marketingigazgatója, Joel Ewanick a Detroiti Autószalonon.
Ez azonban nem jelenti azt, hogy az Opel márkát nem lehet értékesíteni Európán kívül. Az Opelt jelenleg is értékesítik – bár viszonylag kis darabszámban – Kínában, Chilében, Ausztráliában és Izraelben. Sokan viszont ebben látják az okát annak, hogy az Opel nem képes kilábalni a veszteségből.
A GM világszerte értékesíti a Chevrolet márkát. A Chevrolet 2011 első tizenegy hónapjában 1,3 százalékos részesedést ért el Európában, míg az Opel az európai ACEA autóipari szervezet adatai szerint 7,3 százalékos részesedésre tett szert.
Az elkövetkező években a GM a Cadillac márkát is bevezeti a luxus szegmensben, először a kínai, majd az európai piacon. Ebben a törekvésében kulcsszerepet szán a 3-as BMW, az Audi A4 és a Mercedes C osztály kategóriájába tartozó „kis Cadillac” modellnek, az ATS-nek.