Világhódító útra indul a Cadillac

A General Motors (GM) a Chevrolet márka után megkezdi a Cadillac világpiaci bevezetését is, az Opel márka értékesítését pedig a telített európai piacra korlátozza.

WL
2012. 01. 10. 11:04
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

„Az Opel regionális márka marad, tisztán európai fókusszal„ – jelentette ki a GM marketingigazgatója, Joel Ewanick a Detroiti Autószalonon.

Ez azonban nem jelenti azt, hogy az Opel márkát nem lehet értékesíteni Európán kívül. Az Opelt jelenleg is értékesítik – bár viszonylag kis darabszámban – Kínában, Chilében, Ausztráliában és Izraelben. Sokan viszont ebben látják az okát annak, hogy az Opel nem képes kilábalni a veszteségből.

A GM világszerte értékesíti a Chevrolet márkát. A Chevrolet 2011 első tizenegy hónapjában 1,3 százalékos részesedést ért el Európában, míg az Opel az európai ACEA autóipari szervezet adatai szerint 7,3 százalékos részesedésre tett szert.

Az elkövetkező években a GM a Cadillac márkát is bevezeti a luxus szegmensben, először a kínai, majd az európai piacon. Ebben a törekvésében kulcsszerepet szán a 3-as BMW, az Audi A4 és a Mercedes C osztály kategóriájába tartozó „kis Cadillac” modellnek, az ATS-nek.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.