Jelentősen nőtt a BMW bevétele

A BMW csoport 6,6 százalékkal növelte januári eladásait az egy évvel korábbihoz képest, elsősorban az erős ázsiai és észak-amerikai kereslet hatására.

tt
2012. 02. 08. 11:23
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A BMW Group közlése szerint januárban 112 163 autót értékesített világszerte.

A BMW márka eladásai 5,9 százalékkal 96 183-ra nőttek, a márka történetében ez volt a legjobb januári adat. A Mini márkából 15 768 darabot értékesítettek, 12 százalékkal többet mint egy 2011 januárban. A csoport autóértékesítése Kínában 31 százalékkal 26 505-re, az Egyesült Államokban 5,8 százalékkal 19 739-re nőtt.

A BMW csoport tavaly több autót adott el, mint bármelyik más évben. A konszernhez tartozó összes márka, a BMW, a Mini és a Rolls-Royce eladásai az előző évihez képest 14,2 százalékkal 1,67 millióra emelkedtek.

A BMW márka eladásai 13 százalékkal 1,38 millióra, a Mini eladásai 22 százalékkal 282 060-ra, a Rolls-Royce értékesítései pedig 30 százalékkal 3538-ra emelkedtek 2011-ben.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.