Jelentősen nőtt a BMW bevétele

A BMW csoport 6,6 százalékkal növelte januári eladásait az egy évvel korábbihoz képest, elsősorban az erős ázsiai és észak-amerikai kereslet hatására.

tt
2012. 02. 08. 11:23
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A BMW Group közlése szerint januárban 112 163 autót értékesített világszerte.

A BMW márka eladásai 5,9 százalékkal 96 183-ra nőttek, a márka történetében ez volt a legjobb januári adat. A Mini márkából 15 768 darabot értékesítettek, 12 százalékkal többet mint egy 2011 januárban. A csoport autóértékesítése Kínában 31 százalékkal 26 505-re, az Egyesült Államokban 5,8 százalékkal 19 739-re nőtt.

A BMW csoport tavaly több autót adott el, mint bármelyik más évben. A konszernhez tartozó összes márka, a BMW, a Mini és a Rolls-Royce eladásai az előző évihez képest 14,2 százalékkal 1,67 millióra emelkedtek.

A BMW márka eladásai 13 százalékkal 1,38 millióra, a Mini eladásai 22 százalékkal 282 060-ra, a Rolls-Royce értékesítései pedig 30 százalékkal 3538-ra emelkedtek 2011-ben.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.