Legnagyobb piacán, Kínában 4,5 százalékkal csökkentek az eladásai. Januárban összesen 208 200 autót adott el, ami így is szép eredmény az összességében 13 százalékkal csökkent kínai autópiaci forgalomhoz képest. A Volkswagen-csoporthoz tartozó Audi viszont a luxusmodellek iránt rohamosan növekvő keresletnek köszönhetően 22,6 százalékkal, 22 600 autóra növelte januárban kínai eladásait.
Második legnagyobb piacán, az Egyesült Államokban többéves visszaesést követően 36 700 autót adott el januárban a Volkswagen, 39,5 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A konszern adatai szerint az idei volt a legjobb január az 1974-es után.
Az amerikai forgalomnövekedés szinte kizárólag a helyi piacra kifejlesztett Jetta és Passat modellek sikerének volt köszönhető. A VW márka eladásai az Egyesült Államokban 47,9 százalékkal, 27 200 autóra emelkedtek, miközben az Audi „mindössze” 19,7 százalékkal több, 9400 autót értékesített.
Az ázsiai csendes-óceáni térségben Indiával együtt a Volkswagen 9400 autót értékesített januárban, 28,4 százalékkal többet, mint tavaly.
Az európai piacon egy százalékkal, 259 900-ra csökkentek az eladások januárban. Németországban is egy százalékkal csökkent az értékesítés, 74 100 autóra, Kelet- és Közép-Európában azonban 33,6 százalékkal, 41 400 autóra emelkedett.
Töretlen a cseh leányvállalat, a Skoda sikerszériája. A márka januárban 75 400 modellt értékesített, 10,2 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A már huzamosabb ideje veszteséges spanyol Seat azonban 15,4 százalékkal kevesebb, 21 700 autót értékesített.