Az Alza.cz szerint a forgalomnövekedés alapvetően annak következménye, hogy az áruház új logisztikai központot épített fel a prágai Horní Pocernice kerületben, illetve kiszélesítette árukínálatát egyebek között játékokkal, kozmetikával, parfümökkel és kiegészítő divatcikkekkel. „Bevételeink 1,2 milliárd koronás növekedése annak bizonyítéka, hogy érdemes volt beruházni a korszerűsítésbe. Forgalomnövekedő hatása volt annak is, hogy kirendeltségeink ma már nemcsak Csehországban, hanem Szlovákia területén is működnek” – nyilatkozta Martin Drdúl, az Alza.cz kereskedelmi igazgatója.
Hangsúlyozta: nagyon fontos, hogy a cég bevételeinek növekedése nem más cégek megvásárlása által s nem banki kölcsönök felvételével, hanem saját erőből, forrásokból valósult meg. Az Alza.cz és két leánycége, a Kleopatra.cz, illetve a Hracky.cz tavaly együttesen több mint 2,25 millió megrendelésnek tettek eleget. Egy megrendelés átlagértéke 2983 korona, azaz mintegy 120 euró volt.
Az Alza.cz prágai központjában naponta mintegy 6,5 ezer ember fordul meg. Interneten az áruházat napi átlagban 290 ezren keresik fel.
Az Alza.cz internetes áruház 2002-ben kezdte meg működését.

Otthon start: az egész országot megmozgatta a program, Panyi Miklós adatokat közölt
Az Otthon start program már több mint ötvenezer állampolgár felé nyitotta meg a saját tulajdonú ingatlanhoz vezető utat.
















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!