Sikeres volt a kampány

A „Keresd a helyit!" kampány 12 hete alatt sikerült ismertebbé tenni a helyi élelmiszerek fogyasztásának előnyeit.

WL
2012. 02. 09. 18:12
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az Európai Unió Regionális Fejlesztési Alapja által támogatott, hat hazai régiót érintő kampány célja, hogy széles körben megismertesse a helyi termék fogyasztásának előnyeit, így például helyi munkamegtartó hatását, gazdasági jelentőségét, illetve azt, hogy célba juttatásuk alacsonyabb környezetterheléssel jár. A sorozat novemberben, egy országos kutatással indult el.

A kampány során az alapítvány létrehozta országos, helyi termelőket felsoroló adatbázisát, amelyben 2800 kistermelő adatai, elérhetősége található meg. Az adatbázis ingyenesen hozzáférhető az interneten – mondta el Oláh Péter.

A közép-dunántúli régióban az adatbázis létrehozásában közreműködött az Országos Magyar Méhészeti Egyesület, a Tihanyi Termelői Piac, a zirci Akli Major Piac és a régiós Biokultúra Egyesület.

A „Keresd a helyit!„ kampány zárásaként a hét végéig a programhoz csatlakozott termelőknek és szervezeteknek 1,8 millió darab ingyenes csomagolóanyagot osztanak ki. A környezetbarát csomagolópapíron a kampány jelmondatát és emblémáját tüntették fel – mondta el Oláh Péter.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.