Sikeres volt a kampány

A „Keresd a helyit!" kampány 12 hete alatt sikerült ismertebbé tenni a helyi élelmiszerek fogyasztásának előnyeit.

WL
2012. 02. 09. 18:12
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az Európai Unió Regionális Fejlesztési Alapja által támogatott, hat hazai régiót érintő kampány célja, hogy széles körben megismertesse a helyi termék fogyasztásának előnyeit, így például helyi munkamegtartó hatását, gazdasági jelentőségét, illetve azt, hogy célba juttatásuk alacsonyabb környezetterheléssel jár. A sorozat novemberben, egy országos kutatással indult el.

A kampány során az alapítvány létrehozta országos, helyi termelőket felsoroló adatbázisát, amelyben 2800 kistermelő adatai, elérhetősége található meg. Az adatbázis ingyenesen hozzáférhető az interneten – mondta el Oláh Péter.

A közép-dunántúli régióban az adatbázis létrehozásában közreműködött az Országos Magyar Méhészeti Egyesület, a Tihanyi Termelői Piac, a zirci Akli Major Piac és a régiós Biokultúra Egyesület.

A „Keresd a helyit!„ kampány zárásaként a hét végéig a programhoz csatlakozott termelőknek és szervezeteknek 1,8 millió darab ingyenes csomagolóanyagot osztanak ki. A környezetbarát csomagolópapíron a kampány jelmondatát és emblémáját tüntették fel – mondta el Oláh Péter.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.