A piackutató cég tizedik alkalommal készítette el felmérését, amelynek során 3200 nagyvállalat munkatársával készítettek interjút. A felmérés szerint a 2009-es 30 százalékos és 2010-es további 20 százalékos visszaesés után csak lassan indul be a rendezvénypiac, a 2009 előtti állapotot továbbra sem sikerült még elérni.
2008-ban a nagyvállalatok fele még azt jelezte, hogy egymillió forintnál többet költ rendezvényekre, tavaly és idén is már ennek csak egyharmadát tervezték. A válság előtti években a megkérdezett nagyvállalatok 45 százaléka jelezte valamilyen rendezvény megtartását, az elmúlt években ez 30 százalékra csökkent, és a felmérés szerint a helyzet az idén sem lesz jobb.
A hotelek, panziók továbbra is számíthatnak a csapatépítő tréningekre, szemináriumokra, konferenciákra, céges kirándulásokra, és a kényszerű takarékoskodás lehetőséget teremt a kisebb, akár 3 csillagos szállodák számára is – hívja fel a figyelmet a piackutató.

Megkérdezték Ruszin-Szendi Romuluszt, hogy valóban dicsőítette-e Ukrajnát a NATO ülésein – videó