300 ezer forint jut egy rendezvényre

Túl van 2010-es mélypontján a rendezvénypiac, de tavaly nem történt meg a remélt kilábalás, és továbbra is csak lassú fejlődésre lehet számítani – közölte kedden a Promo Data Piackutató Kft.

BL
2012. 03. 13. 22:59
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A piackutató cég tizedik alkalommal készítette el felmérését, amelynek során 3200 nagyvállalat munkatársával készítettek interjút. A felmérés szerint a 2009-es 30 százalékos és 2010-es további 20 százalékos visszaesés után csak lassan indul be a rendezvénypiac, a 2009 előtti állapotot továbbra sem sikerült még elérni.

2008-ban a nagyvállalatok fele még azt jelezte, hogy egymillió forintnál többet költ rendezvényekre, tavaly és idén is már ennek csak egyharmadát tervezték. A válság előtti években a megkérdezett nagyvállalatok 45 százaléka jelezte valamilyen rendezvény megtartását, az elmúlt években ez 30 százalékra csökkent, és a felmérés szerint a helyzet az idén sem lesz jobb.

A hotelek, panziók továbbra is számíthatnak a csapatépítő tréningekre, szemináriumokra, konferenciákra, céges kirándulásokra, és a kényszerű takarékoskodás lehetőséget teremt a kisebb, akár 3 csillagos szállodák számára is – hívja fel a figyelmet a piackutató.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.