A felmérés szerint a magyarok elsősorban a nem életbiztosítás jellegű biztosítások megkötése előtt tájékozódnak az összehasonlító honlapokon. Miután az alkuszok működtetik az ilyen honlapok többségét, folyamatosan nő azok piaci részesedése.
A felmérés a magyar biztosítási piac szűkülését vetítette előre, ez igaz az élet- és a nem élet jellegű biztosításokra is. A válság miatt a megtakarítási jellegű életbiztosítások nem növekszenek, viszont – az adó- és járulékmentesség miatt – teret nyerhetnek az egészségügyi biztosítások.
A teljes mintában a biztosítókkal szembeni elégedettségi index a 7-es szinten áll, a 10 pontos skálán, amely megfelelőnek mondható 0 közölte az Ernst & Young. A megkérdezettek kifogásolták, hogy a biztosítók nem jutalmazzák az ügyfelek hűségét, illetve a szolgáltatások színvonala alacsonyabb más iparágakhoz képest.
Újra egy belső égésű motoros autó a rekorder a 0-400 km/h-ra történő gyorsulásban + videó
