Lehet, hogy bankot kellene váltanunk?

Országos felmérést készít a hazai pénzügyi szolgáltatásokkal, illetve a bankváltással kapcsolatos tapasztalatokról a FEOSZ.

BL
2012. 03. 09. 17:49
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Fogyasztók Világszervezete (Consumers International) több kontinens országaiban végzett különböző felméréseket a pénzügyi szolgáltatások fogyasztói megítéléséről. Az összesítések szerint a fogyasztók nem kapnak megfelelő tájékoztatást a pénzügyi szolgáltatók termékeiről, nem értik az egyes bankok ajánlatai közötti különbségeket, így nem is tudják felmérni, melyik konstrukcióval járnak jól. Ezért sokan régi bankjuk szolgáltatását veszik igénybe még akkor is, ha más pénzügyi szolgáltatók termékeivel jobban járnának – ismertette a FEOSZ.

A magyar fogyasztóvédelmi szövetség csatlakozik a világszervezet által meghirdetett kampányhoz, amelynek keretében felmérik a hazai fogyasztók pénzügyi szolgáltatásokkal, bankváltással kapcsolatos tapasztalatait – tudatták a közleményben. A szervezet szerint a beérkezett válaszok alapján kiderül, milyen a pénzügyi szolgáltatások megítélése, és melyek azok a területek, amelyek javításra szorulnak.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.