A Fogyasztók Világszervezete (Consumers International) több kontinens országaiban végzett különböző felméréseket a pénzügyi szolgáltatások fogyasztói megítéléséről. Az összesítések szerint a fogyasztók nem kapnak megfelelő tájékoztatást a pénzügyi szolgáltatók termékeiről, nem értik az egyes bankok ajánlatai közötti különbségeket, így nem is tudják felmérni, melyik konstrukcióval járnak jól. Ezért sokan régi bankjuk szolgáltatását veszik igénybe még akkor is, ha más pénzügyi szolgáltatók termékeivel jobban járnának – ismertette a FEOSZ.
A magyar fogyasztóvédelmi szövetség csatlakozik a világszervezet által meghirdetett kampányhoz, amelynek keretében felmérik a hazai fogyasztók pénzügyi szolgáltatásokkal, bankváltással kapcsolatos tapasztalatait – tudatták a közleményben. A szervezet szerint a beérkezett válaszok alapján kiderül, milyen a pénzügyi szolgáltatások megítélése, és melyek azok a területek, amelyek javításra szorulnak.
Újra egy belső égésű motoros autó a rekorder a 0-400 km/h-ra történő gyorsulásban + videó
