Rákapott a magyar paprikára a Nestlé

Az idén több mint 100 tonna magyar fűszerpaprikát vásárol a Nestlé.

LM
2012. 03. 05. 11:29
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A társaság közlése szerint a konyhai termékeket gyártó üzletág számára a 100 százalékban magyar tulajdonú Rubin Szegedi Paprikafeldolgozó Kft. szállítja a terméket.

A magyar paprika felhasználásával készült Maggi termékek nyolc európai országba jutnak el. Hozzáteszik: a hazai boltokba idén várhatóan közel 800 tonna, paprikával fűszerezett áru – ételízesítő, leveskocka és egyéb konyhai termék – kerül.

A vállalat konyhai termékeket gyártó üzletága, a Maggi közel százféle árucikkel van jelen Magyarországon, a leveskockák piacán 54,5 százalék részesedést tudhat magáénak.

A Rubin Szegedi Paprikafeldolgozó Kft. 2006 óta szállít fűszerpaprikát a Nestlé számára. A 100 százalékban magyar tulajdonú, 40 főt foglalkozó kisvállalkozás a paprikát közvetlenül a hazai termelőktől vásárolja, a feldolgozást, őrlést és a csomagolást pedig szegedi üzemében végzi. Tavaly több mint 1000 tonna árut értékesített, ennek jelentős hányadát adta a Nestlé-együttműködés.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.