A vállalat tervei szerint az árbevétel 2015-ig mintegy 600 millió euróval, 2 milliárd euróra nő, a működési eredmény pedig 320 millióra a tavalyi 200 millió euróról.
Az idén az árbevétel várhatóan 9 százalékkal nő, az eredményt viszont megterhelik a vállalati szerkezet átalakításának költségei, így az a tavalyi szinten marad, mondta Hartmann.
A hatékonyságot az egyes részlegek koncentrációjával tervezik növelni. Ezeket két egységbe vonják össze, az egyik az aktuális fogyasztói magatartással, a másik a fogyasztói várakozásokkal, a fogyasztók egyes termékekhez való viszonyával foglalkozik. Egységesítik a konszern mintegy száz országban működő leányvállalatainak működését.
A konszern árbevétele tavaly 6,2 százalékkal 1,373 milliárd euróra, eredménye 4,9 százalékkal 88,1 millióra emelkedett. A cég világszerte mintegy 11 000 alkalmazottat foglalkoztat.
A GfK Csoport magyarországi tagja a GfK Hungária.