Több nyereséget várnak az egyszerűbb szerkezettől

A nürnbergi központú GfK piackutató konszern a vállalat szerkezetének egyszerűsítésével kívánja növelni nyereségét – mondta hétfőn Matthias Hartmann vezérigazgató.

WL
2012. 03. 12. 14:59
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A vállalat tervei szerint az árbevétel 2015-ig mintegy 600 millió euróval, 2 milliárd euróra nő, a működési eredmény pedig 320 millióra a tavalyi 200 millió euróról.

Az idén az árbevétel várhatóan 9 százalékkal nő, az eredményt viszont megterhelik a vállalati szerkezet átalakításának költségei, így az a tavalyi szinten marad, mondta Hartmann.

A hatékonyságot az egyes részlegek koncentrációjával tervezik növelni. Ezeket két egységbe vonják össze, az egyik az aktuális fogyasztói magatartással, a másik a fogyasztói várakozásokkal, a fogyasztók egyes termékekhez való viszonyával foglalkozik. Egységesítik a konszern mintegy száz országban működő leányvállalatainak működését.

A konszern árbevétele tavaly 6,2 százalékkal 1,373 milliárd euróra, eredménye 4,9 százalékkal 88,1 millióra emelkedett. A cég világszerte mintegy 11 000 alkalmazottat foglalkoztat.

A GfK Csoport magyarországi tagja a GfK Hungária.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.