Több nyereséget várnak az egyszerűbb szerkezettől

A nürnbergi központú GfK piackutató konszern a vállalat szerkezetének egyszerűsítésével kívánja növelni nyereségét – mondta hétfőn Matthias Hartmann vezérigazgató.

WL
2012. 03. 12. 14:59
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A vállalat tervei szerint az árbevétel 2015-ig mintegy 600 millió euróval, 2 milliárd euróra nő, a működési eredmény pedig 320 millióra a tavalyi 200 millió euróról.

Az idén az árbevétel várhatóan 9 százalékkal nő, az eredményt viszont megterhelik a vállalati szerkezet átalakításának költségei, így az a tavalyi szinten marad, mondta Hartmann.

A hatékonyságot az egyes részlegek koncentrációjával tervezik növelni. Ezeket két egységbe vonják össze, az egyik az aktuális fogyasztói magatartással, a másik a fogyasztói várakozásokkal, a fogyasztók egyes termékekhez való viszonyával foglalkozik. Egységesítik a konszern mintegy száz országban működő leányvállalatainak működését.

A konszern árbevétele tavaly 6,2 százalékkal 1,373 milliárd euróra, eredménye 4,9 százalékkal 88,1 millióra emelkedett. A cég világszerte mintegy 11 000 alkalmazottat foglalkoztat.

A GfK Csoport magyarországi tagja a GfK Hungária.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.