A 140 kilométeres óránkénti sebességre hitelesített járművek az ország legnagyobb vonatgyártója, a CSR leányvállalatának üzemeiben készültek, és a CSR vontatási rendszerével, hálózati vezérlőrendszerével és vontatómotorjaival vannak ellátva.
Új piacokra fókuszálva
A cég alelnöke, Csang Csün az export további térségbeli bővítésére számít, elsősorban Ukrajna és Azerbajdzsán területén, mivel ezek az országok azonos szabványokat alkalmaznak a vasútvonalaikon. A CSR eddig már Indiában, Malajziában, Guineában, Argentínában, Tunéziában és Észak-Koreában jelent meg termékeivel.
A kínai média kedden arról is beszámolt, hogy az ország második legnagyobb vonatgyárának, a CNR-nek a talieni (Dalian) székhelyű leányvállalata öt dízelmozdonyt értékesített Angolába. Ez volt Kína első mozdonyeladása az afrikai országba, amely korábban az Egyesült Államoktól vásárolta mozdonyait. 2011-ben a CNR Dalian összesen 15 dízelmozdony szállítására szerződött. A cég kiemelte, a kivitelezéskor figyelembe vették a helyi környezeti és éghajlati adottságokat.