A vállalat keddi közlése szerint az adózott eredmény 36,6 millió svájci frank volt, 14 százalékkal több az egy évvel korábbinál. A forgalom 2,6 százalékkal, 1,03 milliárd frankra emelkedett. Ezzel a Lindt und Sprüngli nagyjából ugyanolyan eredményeket ért el, mint fő versenytársai, a Nestlé, a Kraft és a Hershey.
A fogyasztói hangulatnak az euróövezeti válság miatt várható romlása ellenére a vállalat megerősítette korábbi előrejelzését, amely szerint az idén 6-8 százalékos bevételnövekedést várnak – az árfolyamhatások és üzletrészvásárlások nélkül – az első félévi 5,3 százalékos bővülés után.

















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!