Afrikában terjeszkedne a Samsung

Az eddiginél nagyobb figyelmet szentel az afrikai piacnak, mivel a fejlett világ telített piacain már nem számíthat lendületes növekedésre.

tt
2012. 08. 13. 8:37
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Samsung a Szaharától délre, Fekete-Afrikában 2015-ig 10 milliárd dollár bevétellel számol tévékészülékei és háztartási berendezései értékesítésének megnégyszerezésével.

A Samsung a helyi piaci sajátosságoknak megfelelően kivitelezett, „Built for Africa” termékeivel már nagy sikereket ért el a kontinensen. A laptévépiacon 38,7 százalékos, az intelligens tévékészülékek piacán pedig 51,3 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik, a 3D tévékészülékek piacát pedig 57,9 százalékos részesedéssel uralja.

A Samsung 1995-ben jelent meg első alkalommal az afrikai piacon és 2009-ben hozta létre regionális központját Dél-Afrikában. A Galaxy okostelefon népszerűségének köszönhetően a dél-koreai cég rekordnyereséget könyvelhetett el, 79 százalékos emelkedéssel mintegy 6720 milliárd vont.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.