A Samsung a Szaharától délre, Fekete-Afrikában 2015-ig 10 milliárd dollár bevétellel számol tévékészülékei és háztartási berendezései értékesítésének megnégyszerezésével.
A Samsung a helyi piaci sajátosságoknak megfelelően kivitelezett, „Built for Africa” termékeivel már nagy sikereket ért el a kontinensen. A laptévépiacon 38,7 százalékos, az intelligens tévékészülékek piacán pedig 51,3 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik, a 3D tévékészülékek piacát pedig 57,9 százalékos részesedéssel uralja.
A Samsung 1995-ben jelent meg első alkalommal az afrikai piacon és 2009-ben hozta létre regionális központját Dél-Afrikában. A Galaxy okostelefon népszerűségének köszönhetően a dél-koreai cég rekordnyereséget könyvelhetett el, 79 százalékos emelkedéssel mintegy 6720 milliárd vont.