Afrikában terjeszkedne a Samsung

Az eddiginél nagyobb figyelmet szentel az afrikai piacnak, mivel a fejlett világ telített piacain már nem számíthat lendületes növekedésre.

tt
2012. 08. 13. 8:37
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Samsung a Szaharától délre, Fekete-Afrikában 2015-ig 10 milliárd dollár bevétellel számol tévékészülékei és háztartási berendezései értékesítésének megnégyszerezésével.

A Samsung a helyi piaci sajátosságoknak megfelelően kivitelezett, „Built for Africa” termékeivel már nagy sikereket ért el a kontinensen. A laptévépiacon 38,7 százalékos, az intelligens tévékészülékek piacán pedig 51,3 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik, a 3D tévékészülékek piacát pedig 57,9 százalékos részesedéssel uralja.

A Samsung 1995-ben jelent meg első alkalommal az afrikai piacon és 2009-ben hozta létre regionális központját Dél-Afrikában. A Galaxy okostelefon népszerűségének köszönhetően a dél-koreai cég rekordnyereséget könyvelhetett el, 79 százalékos emelkedéssel mintegy 6720 milliárd vont.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.