Egymillió fölé érhet a SZÉP-kártyák száma

Szatmáry Kristóf, a Nemzetgazdasági Minisztérium államtitkára és Kovács Antal, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese adta át az ötszázezredik OTP SZÉP-kártyát.

WA
2012. 09. 27. 10:33
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A gazdaságszabályozásért felelős államtitkár az eseményen elmondta: a három jelenlegi szolgáltatónál kibocsátott SZÉP-kártyák összszáma 700 ezer felett van, míg az eredeti tervek 400 ezer kártyával kalkuláltak. Az év elején újabb kártyaigénylési hullám várható, így ez a szám akkor meghaladhatja majd az egymilliót – tette hozzá.

Kovács Antal, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese kijelentette: az OTP SZÉP-kártyával folytatott vásárlások értéke meghaladja a 20 milliárd forintot, ami az összes forgalom 75 százaléka. Bejelentette: az OTP Bank ezen a héten indította el a SZÉP-kártya ingyenes, androidos alkalmazását, és néhány héten belül várható az iPhone-alkalmazás bevezetése is, amelyek révén az ügyfelek elérhetik az elfogadó helyek listáját.

Felülmúlta a várakozásokat a SZÉP-kártya

Szatmáry Kristóf SZÉP-kártyával kapcsolatban szeptember 20-án elmondta, az eddigi adatok messzemenően meghaladják az előzetes várakozásokat. A három nyári hónapban több mint 20 milliárd forintot költöttek a kártyákról a belföldi turizmushoz kapcsolódó szolgáltatásokra az emberek, az ez évi teljes eddigi költés pedig megközelíti a 26 milliárd forintot. Már több mint 17 500 munkáltató több mint 52 milliárd forintot töltött fel a kártyákra több mint 700 ezer polgár számára, s a kártyákkal mintegy 35 ezer helyen lehet fizetni.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.