Fontos adatokat közöl hétfőn a statisztikai hivatal

A kiskereskedelem júliusi adatait teszi ma közzé a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).

NT
2012. 09. 24. 5:57
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A kiskereskedelmi értékesítés júniusi volumene 1,7 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbitól. A csökkenésben az üzemanyagtöltő állomások, valamint a bútor- és műszakicikk-üzletek eladásainak visszaesése játszott meghatározó szerepet, miközben az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes üzletek forgalmának volumene növekedett.

Az év első hat hónapjában a kiskereskedelmi forgalom volumene 1,1 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakához képest.

Az országos kiskereskedelmi üzlethálózatban, valamint a csomagküldő és internetes kiskereskedelemben júniusban 687,4 milliárd forint, az első félévben pedig 3792,5 milliárd forint értékű forgalom realizálódott a statisztikai adatok szerint.

Tavaly júliusban a kiskereskedelmi forgalom folyó áron 699,3 milliárd forintot tett ki, a naptárhatástól megtisztított adatok szerint az előző év azonos időszakához képest 1,2 százalékkal csökkent, míg 2011 júniusához viszonyítva 0,1 százalékkal mérséklődött a szezonális és naptárhatástól megtisztított adatok szerint.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.