A gázpedálon tartják a lábukat az Audinál

A válság ellenére sem változtat beruházási tervein az Audi, ahogy fogalmaztak, a lábuk a gázpedálon marad, nincs messze a fellendülés.

NT
2012. 12. 27. 18:31
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

„Nem tervezzük levenni a lábunkat a gázpedálról, mert amint vége szakad a válságnak, ismét fellendülés következik” – mondta Rupert Stadler vezérigazgató az Audi ingolstadti főhadiszállásán adott interjúban. A 13 milliárd euróból nagyjából 8 milliárd jut a két németországi telephely, az ingolstadti és a neckarsulmi gyár fejlesztésére.

Magyarországon is bővít az Audi: az új győri üzemben 2013-tól évi 125 ezer jármű készülhet, idén novemberben pedig megkezdődött az új 1,2 és 1,4 literes négyhengeres Otto-motorok sorozatgyártása.

Egy december eleji közlés szerint az Audi Hungaria Motor Kft. győri gyárában az idén 1,9 milliónál több motor készül. A világon kizárólag az Audi Hungaria szereli össze az Audi TT sportautókat és az Audi A3 Cabriolét a Győr és Ingolstadt közötti kooperációs gyártás keretében.

A társaság tíz éven belül közel kétszeresére tervezi növelni az autók eladását, a stratégiai cél kétmillió kocsi értékesítése 2020-ban, s ezzel meg akarja előzni a most első helyen álló BMW-t.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.