Megtalálta arcát az Unilever

A brit-holland Unilever fogyasztásicikk-kereskedelmi konszern elsősorban a fejlődő országokban bekövetkezett keresletnövekedés hatására jelentősen növelte eladásait a tavalyi utolsó negyedévben.

BuL
2013. 01. 23. 13:34
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az Unilever szerdán arról számolt be, hogy a december végével záródott három hónapban a bevétele 7,8 százalékkal 12,76 milliárd euróra bővült. Az Unilever tavalyi utolsó negyedévi forgalma 11 százalékkal nőtt a feltörekvő régiókban, miközben európai értékesítése csupán 0,2 százalékkal emelkedett.

A negyedik negyedévi profitot is beszámítva a cég tavalyi egész évi adózott eredménye 4,5 százalékkal 4,25 milliárd dollárra nőtt, a bevétele 10,5 százalékkal 51,3 milliárd euróra emelkedett.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.