A 2000 milliárd közel kétharmadát már lekötöttük

A vasúti fejlesztéseknél a 600 milliárd forintos uniós források lekötése már 80 százalékon áll.

TK
2013. 02. 15. 17:21
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ebből épült meg az M43-as autópálya Szeged és Makó közötti szakasza, valamint ennek keretében bővítették az M0-s déli szektorát is. Befejeződött a 4. számú főút Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei szakaszának korszerűsítése 26,4 kilométer hosszan, és átadta a NIF az M3-as autópálya Nyíregyháza és a 49. számú főút közötti szakaszát – emlékeztetnek.

A Közlekedési Operatív Program keretében újult meg a 76. számú főút Zala megyei szakaszának főpályája, valamint a 4. számú főút Debrecent elkerülő szakasza. Kivitelezés alatt áll a 86. számú főút Szombathely–Vát szakasza, folytatódik az M43-as építése Makótól az országhatárig. Jelenleg tart a közbeszerzése az M85-ös út Enese–Csorna, Győr–Enese közötti, valamint Csornát elkerülő szakaszának – ismerteti a NIF.

Sikeres a vasúti fejlesztés

A vasúti fejlesztéseknél a 600 milliárd forintos uniós források lekötése már 80 százalékon áll – emeli ki a közlemény. Ebből a pénzből valósult meg a Tárnok és Székesfehérvár közötti vonalszakasz teljes felújítása. További kiemelt fejlesztés a Pilisvörösvár–Piliscsaba és a Piliscsaba–Esztergom, a Kelenföld–Tárnok, a Gyoma–Békéscsaba illetve a Szajol–Püspökladány vonalszakasz.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.