Akciósan adnák a személyi kölcsönt a pénzintézetek

Kiemelt lakossági termékké vált a legtöbb hazai hitelintézetnél, annak ellenére, hogy változatlanul alacsony a kereslet a konstrukció iránt.

BL
2013. 02. 19. 6:58
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A cikk szerint az elmúlt hónapokban több bank is akciós ajánlatokkal újította meg a palettát, és a konstrukciók kiemelt helyen szerepelnek a termékek között. Akad olyan nagyobb, a lakossági piacon erős hitelintézet, amely több mint féltucat változatot tart érvényben.

A lap összeállítása szerint az ingatlanfedezet nélkül kérhető hiteltípust elsősorban lakásfelújításra, illetve más tartozásaik kiváltására veszik fel a lakossági ügyfelek.

Mint az a Cofidis Hitel Monitor nemrég publikát kutatásából kiderült, körülbelül minden harmadik magyar vett már fel személyi kölcsönt. Tavaly is a legnépszerűbb hiteltípusok közé tartozott a konstrukció az áruhitel és a folyószámlahitel társaságában. A felmérés szerint azok, akik az elmúlt évben személyi kölcsönért folyamodtak, leginkább a bevételek-kiadások egyensúlyban tartása (számlák kifizetése, élelmiszer-vásárlás) vagy egy másik hitel kiváltása céljából tették ezt.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.