E-kereskedelem: az elsők vakon ugranak a mélybe

Mind nagyobb szereplők lépnek az online kereskedelem területére, tapasztalatok híján azonban az elsők vakon ugranak a „mélybe” – írja a Napi Gazdaság hétfőn.

2013. 02. 18. 6:44
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A lap összeállítása szerint van, aki nem számít arra, hogy a napi fogyasztási cikkek piacát letarolja az internetes kereskedelem, de a hagyományos értékesítési formának is változnia kell. A Tesco március végére ütemezte be az e-kereskedelem beindítását, belép a szegmensbe a Media Markt, illetve tervezi az internetes kiskereskedelem beindítását a Baumax is. Az Auchan álláspontja szerint a jövőt a hipermarketek és az online értékesítés ötvözete jelenti majd, a helyi viszonyoknak megfelelő modell kiépítése azonban egyelőre várat magára – olvasható a cikkben.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.