E-kereskedelem: az elsők vakon ugranak a mélybe

Mind nagyobb szereplők lépnek az online kereskedelem területére, tapasztalatok híján azonban az elsők vakon ugranak a „mélybe” – írja a Napi Gazdaság hétfőn.

2013. 02. 18. 6:44
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A lap összeállítása szerint van, aki nem számít arra, hogy a napi fogyasztási cikkek piacát letarolja az internetes kereskedelem, de a hagyományos értékesítési formának is változnia kell. A Tesco március végére ütemezte be az e-kereskedelem beindítását, belép a szegmensbe a Media Markt, illetve tervezi az internetes kiskereskedelem beindítását a Baumax is. Az Auchan álláspontja szerint a jövőt a hipermarketek és az online értékesítés ötvözete jelenti majd, a helyi viszonyoknak megfelelő modell kiépítése azonban egyelőre várat magára – olvasható a cikkben.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.