Összefogtak a gyógyfürdők népszerűsítéséért

Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. (BGYH) vezérigazgatója és a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) turisztikai vezérigazgató-helyettese.

PR
2013. 03. 01. 16:39
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az Utazás kiállítás csütörtöki szakmai napján megkötött megállapodás szerint a budapesti gyógyfürdőkön és azok szolgáltatásain keresztül a magyarországi egészségturizmus népszerűsítése, valamint a budapesti vendégforgalom eredményeinek növelése érdekében ismét közös marketingkommunikációt valósít meg a két szervezet.

Az együttműködés részeként közös szakmai és média-tanulmányutakat szerveznek Magyarországra, illetve Budapestre, amelyek keretében neves médiumok képviselői mellett a potenciális utazásszervező partnerek döntéshozóit látják vendégül. Az MT Zrt. megjelenési lehetőséget biztosít a BGYH számára külföldi szakmai kiállításokon és workshopokon, továbbá az Élmény itthon havonta megjelenő turisztikai magazinban is népszerűsíti Budapest fürdőhelyeit.

A közlemény emlékeztet rá: a két szervezet már korábban megkezdte a közös munkát. A tavaly augusztusban kötött megállapodásuk jegyében egyeztetik egészségturisztikai stratégiai terveiket, illetve éves marketingkommunikációs célkitűzéseiket.

A két társaság együttműködését erősíti a Budapest Winter Invitation téli forgalomélénkítő akcióban való részvétel is. A kampány egyik fő elemeként Budapest történelmi fürdőibe – a Széchenyibe, a Gellértbe és a Rudasba – ismét ingyenes belépést biztosítanak. Az idei akció újdonságaként a megújult Lukács Gyógyfürdő is bekapcsolódott a programba.

Az MT és a BGYH közös lépéseket tesz annak érdekében, hogy különböző egészségturisztikai témájú nemzetközi szakmai rendezvényeket Magyarországra invitáljanak és házigazdaként vendégül lássanak, megosztják egymással a célok elérését segítő adatokat, kutatási eredményeket és tanulmányokat, illetve összehangolják ezzel kapcsolatos tevékenységüket – áll a közleményben.

Ebben az évben 1,1 millió svájci frank támogatást használhat fel Magyarország arra, hogy a meglévő egészségturisztikai „vonzerőket” márkává formálja és eladhatóvá tegye a magyar és az európai piacokon – mondta február 12-én Bánki Erik, az Európai Parlament fideszes képviselője.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.