Összefogtak a gyógyfürdők népszerűsítéséért

Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. (BGYH) vezérigazgatója és a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) turisztikai vezérigazgató-helyettese.

PR
2013. 03. 01. 16:39
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az Utazás kiállítás csütörtöki szakmai napján megkötött megállapodás szerint a budapesti gyógyfürdőkön és azok szolgáltatásain keresztül a magyarországi egészségturizmus népszerűsítése, valamint a budapesti vendégforgalom eredményeinek növelése érdekében ismét közös marketingkommunikációt valósít meg a két szervezet.

Az együttműködés részeként közös szakmai és média-tanulmányutakat szerveznek Magyarországra, illetve Budapestre, amelyek keretében neves médiumok képviselői mellett a potenciális utazásszervező partnerek döntéshozóit látják vendégül. Az MT Zrt. megjelenési lehetőséget biztosít a BGYH számára külföldi szakmai kiállításokon és workshopokon, továbbá az Élmény itthon havonta megjelenő turisztikai magazinban is népszerűsíti Budapest fürdőhelyeit.

A közlemény emlékeztet rá: a két szervezet már korábban megkezdte a közös munkát. A tavaly augusztusban kötött megállapodásuk jegyében egyeztetik egészségturisztikai stratégiai terveiket, illetve éves marketingkommunikációs célkitűzéseiket.

A két társaság együttműködését erősíti a Budapest Winter Invitation téli forgalomélénkítő akcióban való részvétel is. A kampány egyik fő elemeként Budapest történelmi fürdőibe – a Széchenyibe, a Gellértbe és a Rudasba – ismét ingyenes belépést biztosítanak. Az idei akció újdonságaként a megújult Lukács Gyógyfürdő is bekapcsolódott a programba.

Az MT és a BGYH közös lépéseket tesz annak érdekében, hogy különböző egészségturisztikai témájú nemzetközi szakmai rendezvényeket Magyarországra invitáljanak és házigazdaként vendégül lássanak, megosztják egymással a célok elérését segítő adatokat, kutatási eredményeket és tanulmányokat, illetve összehangolják ezzel kapcsolatos tevékenységüket – áll a közleményben.

Ebben az évben 1,1 millió svájci frank támogatást használhat fel Magyarország arra, hogy a meglévő egészségturisztikai „vonzerőket” márkává formálja és eladhatóvá tegye a magyar és az európai piacokon – mondta február 12-én Bánki Erik, az Európai Parlament fideszes képviselője.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.