Az Utazás kiállítás csütörtöki szakmai napján megkötött megállapodás szerint a budapesti gyógyfürdőkön és azok szolgáltatásain keresztül a magyarországi egészségturizmus népszerűsítése, valamint a budapesti vendégforgalom eredményeinek növelése érdekében ismét közös marketingkommunikációt valósít meg a két szervezet.
Az együttműködés részeként közös szakmai és média-tanulmányutakat szerveznek Magyarországra, illetve Budapestre, amelyek keretében neves médiumok képviselői mellett a potenciális utazásszervező partnerek döntéshozóit látják vendégül. Az MT Zrt. megjelenési lehetőséget biztosít a BGYH számára külföldi szakmai kiállításokon és workshopokon, továbbá az Élmény itthon havonta megjelenő turisztikai magazinban is népszerűsíti Budapest fürdőhelyeit.
A közlemény emlékeztet rá: a két szervezet már korábban megkezdte a közös munkát. A tavaly augusztusban kötött megállapodásuk jegyében egyeztetik egészségturisztikai stratégiai terveiket, illetve éves marketingkommunikációs célkitűzéseiket.
A két társaság együttműködését erősíti a Budapest Winter Invitation téli forgalomélénkítő akcióban való részvétel is. A kampány egyik fő elemeként Budapest történelmi fürdőibe – a Széchenyibe, a Gellértbe és a Rudasba – ismét ingyenes belépést biztosítanak. Az idei akció újdonságaként a megújult Lukács Gyógyfürdő is bekapcsolódott a programba.
Az MT és a BGYH közös lépéseket tesz annak érdekében, hogy különböző egészségturisztikai témájú nemzetközi szakmai rendezvényeket Magyarországra invitáljanak és házigazdaként vendégül lássanak, megosztják egymással a célok elérését segítő adatokat, kutatási eredményeket és tanulmányokat, illetve összehangolják ezzel kapcsolatos tevékenységüket – áll a közleményben.
Ebben az évben 1,1 millió svájci frank támogatást használhat fel Magyarország arra, hogy a meglévő egészségturisztikai „vonzerőket” márkává formálja és eladhatóvá tegye a magyar és az európai piacokon – mondta február 12-én Bánki Erik, az Európai Parlament fideszes képviselője.