Még mindig dübörög a hazai autóipar

Negyedmilliárdos fejlesztés lesz a Veritas Dunakiliti Kft.-nél.

SzV
2013. 10. 28. 19:36
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Jáger Tibor tájékoztatása szerint legalább tízszázalékos növekedést vár a beruházástól a társaság, amely tavaly 9,1 milliárdos forgalommal zárta az évet, idei terve 9,4 milliárd, jövő évi célkitűzése pedig 10,5 milliárd forint. A cég a pályázatban vállaltnál több, összesen 635 embert alkalmaz, de munkát adnak mintegy 430 bérelt munkásnak is. Emellett külön jelezte, hogy a fejlesztéssel meglévő kapacitásokat bővítenek.

Milliárdos autóipai beruházások

 

A Bosch 2018-ig a hildesheimi üzeméből Miskolcra telepíti át az önindító gyártás nagy részét – közölte a Bosch egyik szóvivője.

 

Múlt hét hétfőn felavatták az Audi győri logisztikai parkját, amely tízmilliárd forintba került. 300 új munkahely jött létre a beruházással..

Az ügyvezető igazgató kiemelte, hogy a Dunakilitin megvalósuló projekt keretében például szivárgásmérő számítógépet, duplacsöves présgépet, valamint azonnali vizsgálatok elvégzését lehetővé tevő laboreszközöket, mérőeszközöket szereznek be. Emellett kiépítik a mérőműszerek levegőellátásához nélkülözhetetlen légcsatornát.

A Veritas Dunakiliti Kft. a német Poppe-Veritas Holding GmbH & Co. Konszern tagja, a Veritas AG autóipari beszállító 100 százalékos tulajdonú magyar leányvállalata. A konszern főbb gyártmányai közé tartoznak az üzemanyag-rendszerek, a turbócsövek és a fröccsöntött termékek. A dunakiliti székhelyű társaság tevékenysége az 1995-ös indulás óta közel változatlan: gyártókapacitásának háromnegyedét üzemanyag-, olaj- és levegővezetékek, vezetékrendszerek összeszerelése foglalja le, a fennmaradó hányadot gumivulkanizálás teszi ki.

Szijjártó Péter, miniszterelnökségi államtitkár az autóipari beszállító Poppe+Potthoff Hungária Kft. projektzáró rendezvényén, Ajkán múlt kedden beszámolt arról, hogy a kormány, mikor 2010-ben szembekerült a válsággal, nem csak túlélni törekedett azt, hanem adottságait számba véve lehetőségként tekintett rá. Ahogyan elmondta, „a válság azt kínálta, hogy legyünk Európa legnagyobb termelési központja, ezen belül az autóipar fellegvára”.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.