Lassan metrósűrűséggel jár a fapados a britek felé

Heti két járattal új fapados légi összeköttetés létesül hazánk és Nagy-Britannia között.

BuL
2013. 11. 08. 20:14
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Új járatot indított a Jet2.com angol fapados légitársaság Budapestről, ahonnan péntektől heti két alkalommal az East Midlands repülőtérre is el lehet jutni.

Kovács Julianna, a légitársaság értékesítési menedzsere az MTI-nek a járatnyitással kapcsolatban azt mondta, a már meglévő manchesteri és edinbourghi járatok optimális töltöttségi mutatóval repülnek, és hasonló sikert várnak az új járattól is. Hozzátette: East Midlands három várost szolgál ki: Notthingamet, Derbyt és Leicestert, már az első járatokra nagy számú foglalás érkezett.

A Boeing 737-300-as gépek hétfőn és pénteken délután indulnak Budapestről.

Saly Sándor, a Budapest Airport járatfejlesztési menedzsere az MTI-nek azt mondta, évi közel 25-30 ezer utasra lehet számítani a heti két járattól, de folyamatos tárgyalásban vannak az angol légifuvarozó céggel. Részben ennek is köszönhető, hogy a Jet2 a nyári menetrendben ismét elindítja leedsi járatát.

A 2003 februárjában alapított Jet2.com légitársaság 2012-ben az előző évihez képest 12 százalékkal több, 4,7 millió utast szállított 32 520 járatán, töltöttségi mutatójuk (load factor) 89 százalékos volt. A társaság 49 repülőgépével 65 desztinációt szolgál ki. Flottája nagyobb részben a Boeing 737-es típuscsalád különböző verzióiból áll, de nagyobb befogadóképességű Boeing 757-200-asok is teljesítenek szolgálatot.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.