Így vásárol a neten a magyar

A tíz legnagyobb magyarországi e-kereskedő összesített árbevétele tavaly elérte a 92 milliárd forintot.

MTI
2016. 06. 03. 5:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A lista első helyén ismét az Extreme Digital végzett, a dobogó 2. és 3. fokán a két másik webpláza, az eMAG és a Mall osztozkodik – derül ki a cikkből. A toplistások súlya a teljes online kiskereskedelmen belül jelentősen nőtt tavaly. Az aktuális lista szereplői összesen több mint hetven százalékos bővülést értek el egy év alatt, miközben a teljes online kiskereskedelem növekedése 16 százalék volt – közlik.

A GKI Digital elemzése szerint a piacvezetők és a kisebb szereplők között mélyül a szakadék, ami a növekedési lehetőségeket is befolyásolja.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.