Így vásárol a neten a magyar

A tíz legnagyobb magyarországi e-kereskedő összesített árbevétele tavaly elérte a 92 milliárd forintot.

MTI
2016. 06. 03. 5:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A lista első helyén ismét az Extreme Digital végzett, a dobogó 2. és 3. fokán a két másik webpláza, az eMAG és a Mall osztozkodik – derül ki a cikkből. A toplistások súlya a teljes online kiskereskedelmen belül jelentősen nőtt tavaly. Az aktuális lista szereplői összesen több mint hetven százalékos bővülést értek el egy év alatt, miközben a teljes online kiskereskedelem növekedése 16 százalék volt – közlik.

A GKI Digital elemzése szerint a piacvezetők és a kisebb szereplők között mélyül a szakadék, ami a növekedési lehetőségeket is befolyásolja.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.