Az Egyesült Államokban 160 ezer új előfizető szerződött a tartalomszolgáltatóhoz, míg külföldön 1,52 millióan választották az amerikai céget. Ez azonban alatta marad a várakozásoknak, amelyek belföldön 500 ezer, világszerte 2 millió új előfizetőt prognosztizáltak. A Netflixnek összesen 83,18 millió előfizetője van a világon.
A cég szerint az előfizetési díjak emelése miatt csökkent az új előfizetők száma, és többen vissza is mondták a szolgáltatást. Ezt ellensúlyozta azonban, hogy jelentősen, 28 százalékkal, 2,11 milliárd dollárra nőtt a bevétel a második negyedévben. A profit 40,8 millió dollárra, részvényenként 9 centre ugrott az egy évvel korábbi 26,3 millió dollárról, ami részvényenként 6 centet jelentett. Egyes rendkívüli tételek kiszűrésével 7 centre esett a részvényarányos profit az egy évvel korábbi 10 centről.
Reed Hastings, a Netflix vezérigazgatója szerint bármennyibe is kerüljön egy termék vagy szolgáltatás, az emberek nem szeretik, ha emelkedik az ára. Mint mondta, sajnálják, hogy a változékony árak miatt nem mindenki számára könnyen megfizethető a szolgáltatás, azonban vélekedése szerint ez nem befolyásolja a vállalatról kialakult összképet.
A Netflix a harmadik negyedévben továbbra is tartja a 300 ezer új előfizetőre vonatkozó célkitűzését, és arról sem mondott le, hogy hosszú távon 60-ról 90 millióra növelje a számukat az Egyesült Államokban.
A tartalomszolgáltató a második negyedéves adatokkal együtt közölte, megszerezte a CBS televízió által készített új Star Trek sorozat vetítési jogát 188 országban, az Egyesült Államok és Kanada kivételével. Ez az első alkalom, hogy a Netflix megszerezte egy rivális streaming szolgáltató saját sorozatának nemzetközi vetítési jogát.
A Netflix előfizetési díja az Egyesült Államokban havi 8-12 dollár (2280-3420 forint) között mozog.