Stratégiát vált a BMW

Összevonnák a BMW és a Mini márkák értékesítését is.

MTI
2016. 09. 12. 8:04
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A BMW elektromosautó-stratégiája eddig a szénszálas karosszériás teljesen különálló „i” sorozatra támaszkodott. A szeptember végén a felügyelőbizottság elé kerülő új stratégia viszont a konszern meglévő modellválasztékát egészítené ki elektromos hajtással.

Harald Krüger a BMW vezérigazgatója a Handelsblatt beszámolója szerint az új stratégia keretében a konszern vezetőségének az átalakítását is tervbe vette. Ennek keretében egyebek között összevonnák a BMW és a Mini márkák értékesítését is.

A BMW a dpa hírügynökség megkeresésére nem kommentálta a Handelsblatt értesülését.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.