A három cég konzorciuma a Bátonyterenye közigazgatási területén lévő 6,6 kilométeres szakaszt újíthatja majd föl, a kétszer egy sávos szakaszokat pedig kétsávossá bővítik.
Az Index cikke szerint a 21-es főutat már eddig is ez a konzorcium újította föl, 2016-ban már nyertek közbeszerzést a főút egyik Heves megyei, 6,55 kilométeres szakaszára 8,5 milliárd forintért, tavaly decemberben pedig elnyerte a Tar és Mátraverebély közötti részének 4,7 kilométeres részét 9,9 milliárdért.
Az osztrák Swietelsky legutóbb a 4-es metró körüli csalások miatt került a hírekbe. A cég már 2010 előtt is a magyar építőipar komoly szereplője volt, és az Orbán-kormány alatt is jól teljesített, sőt a 2009-eshez képest megduplázta a bevételeit. A HE-DO Kft. pedig az észak-magyarországi régió egyik megkerülhetetlen építőipari szereplője, amely az elmúlt négy évben megötszörözte a bevételeit.