Lett társaságot vásárolt fel a Prezi

A Magyarországról indult startup bejelentette első cégvásárlását, a lett Infogram megvételét.

MN
2017. 05. 16. 8:27
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az adatvizualizációval foglalkozó cég megvásárlásával a Prezi tovább erősíti vezető szerepét a vizuális kommunikációs eszközök piacán. A lettországi és San Franciscó-i székhelyű Infogram grafikonok és infografikák készítésében piacvezető. A felvásárlás után, amelynek pénzügyi részletei nem nyilvánosak, a vállalatok külön működnek tovább, az Infogram lettországi székhelyét is megtartja – olvasható a Prezi szerkesztőségünknek elküldött közleményében.

„A Prezit az fogta meg az Infogramban, hogy ugyanazon dolgoznak, mint mi. Azaz egy olyan eszközt fejlesztenek, ami a vizuális kommunikáció előnyeivel segít, hogy jobb döntéseket tudjanak hozni az emberek – mondta Árvai Péter, a Prezi vezérigazgatója és társalapítója. –Ismerjük a mondást, hogy egy kép felér ezer szóval. Az adatok pedig hitelesítik a képet, az elmondottakat. Ezért fontos, hogy az adatokat úgy mondjuk el, hogy megmaradjanak: elmesélve. Erre jó az Infogram és a Prezi találkozása.”

Az Infogramról

Az Infogram egy adatvizualizációs eszköz, amelynek segítségével interkatív grafikonokat, infografikákat és térképeket lehet készíteni.

„A Prezi óriási segítséget jelent ahhoz, hogy elérjük a célt, amiért egyáltalán elkezdtünk dolgozni. Azt akartuk, hogy mindenki könnyen és gyorsan tudjon látványos és érthető infografikákat készíteni – mondta Mikko Järvenpää, az Infogram vezérigazgatója. – A Prezivel közösen azon dolgozunk tovább, hogy még jobban és könnyebben használható megoldásaink legyenek.”

A 2012-ben Lettországból indult Inforgramnak mára több mint hárommillió felhasználója van. Az általuk készített több millió grafikont, infografikát és képet csak eddig több, mint másfél milliárdszor nézték meg.

A Prezi egy interaktív, felhőalapú prezentációs szoftver, amelynek különlegessége, hogy a hagyományos, diákon alapuló előadásforma helyett térben meséli el a történeteket. Ennek köszönhetően a prezentációk élvezetesebbek és emlékezetesebbek – írja a kommüniké. A cégnek több mint nyolcvanötmillió felhasználója van a világ százkilencven országából, köztük olyan cégek, mint a Salesforce, a Fujitsu és az Avon. A Preziek kétszázötven dolgozója és három irodája van: Budapesten, San Franciscóban és Mexikóvárosban. 

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.